پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204015
فرياد حق طلبي عالمان مجاهدخاموش نمي شود
تاریخ انتشار : 1394/10/15 16:31:54
نمایش : 1485
سپاه ناحيه شهرستان فارسان با صدور اطلاعيه، شهادت عالم مجاهد آيت الله شيخ نمر به دست حکام سعودي را محکوم و تأکيد کرد: فرياد حق طلبي عالمان مجاهد با شهادت خاموش نمي شود.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرماندهي و مسئول نمايندگي ولي فقيه درسپاه فارسان با صدور بيانيه مشترک، در خصوص شهادت شيخ نمرباقر النمر، اقدام جنايتکارانه آل سعود را محکوم کردند.

متن کامل اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيهِمْ وَلَا هُمْ يحْزَنُونَ*

كساني كه گفتند پروردگار ما الله است، سپس استقامت به خرج دادند، نه ترسي براي آنان است و نه غمي دارند..حكومت وهابي آل سعود بار ديگر به تبعيت از اسلاف خويش "بني‌اميه" بغض و كينه خود را به اهل‌بيت رسالت در خاستگاه اسلام و سرزمين وحي نشان داده و با صدور حكم ظالمانه اعدام آيت‌الله شيخ نمر باقر‌النمر رهبر شيعيان منطقه قطيف عربستان و امام‌جمعه اين شهر به نبرد آشكار خود عليه اسلام در جهان به‌خصوص در منطقه الشرقيه در شبه‌ جزيره عربستان دامن زده و موجب بحراني‌تر شدن فضاي منطقه شده است.صدور حكمي كه خون تمامي آزادي خواهان عالم، بخصوص مردم بحرين و ساكنان منطقه الشرقيه در احساء و قطيف و ساير کشورهاي اسلامي را به جوش آورده است و باعث شعله‌ورشدن آتش خشم مسلمان جهان از استبداد و ستمگري روزافزون رژيم خون‌خوار سعودي شده است.اگر چه محکوميت و مقابله با چنين احکامي وظيفه همه آزادگان و علاقمندان به شرافت و کرامت انسان در سراسر عالم است اما صدور اين حکم نگاه سرگردان بسياري از مردم منطقه را که از شدت فجايع و مصائب اين روزهاي خاورميانه به هر سو در جستجوي پاسخي مي گردد، به خود متوجه کرده است.

امروز در شبه‌جزيره عربستان مفتي‌هاي وهابي با درهم و دينارهاي آل سعود در پي دامن زدن به اختلافات طايفه‌اي قبيله‌اي و مذهبي بين شيعيان و اهل سنت بوده تا با خيال راحت بر حاكميت خود بر عربستان و غارت و چپاول ثروت‌هاي آن ادامه دهند؛ اما فرياد حق‌طلبي عالمان مجاهدي همچون آيت‌الله شيخ نمر و شيخ توفيق عامر در سرزمين حق موجب برهم خوردن معادلات اين خفاشان شده است، از اين‌رو سعي کرده‌اند تا اين فريادها را در گلو بخشكانند.

ابعاد صدور چنين حکمي در اين شرايط زماني و ويژگيهاي خاص منطقه فراتر از برخورد و مقابله با يک شخص و حتي جريان بوده و نشان از عمق و نفوذ تفکر وابسته اي دارد که ملت هاي منطقه را به کام مرگ و نابودي کشانده و مي کشاند و با همکاري و پشتيباني شبکه هاي تروريستي در سراسر عالم با گسيل حيوان صفتاني آدم نما به نام جهاد با پرچم رسول الله کمر به نابودي اسلام و نسل کشي آشکار مسلمانان بسته اند.

در اين ميان تنها معيار و عيار مقابله با آدمخواران داعشي و همکاران بين المللي آن، تمسک به راه و روش رسول الله در مقابله با دشمنان و منافقان است. و آن چيزي نيست مگر وحدت در تمامي ابعاد آن و اين تنها نقطه تمايز و شناخت و يگانه مسير حرکت در مقابله با توطئه هاي پيش رو است.

ما پاسداران و سربازان ولايت به فرمان ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) ضمن محکوميت اين حکم ظالمانه به مسئولان سعودي درباره عواقب اين امر هشدار داده و هرگونه بي حرمتي به ساحت علماء شيعه و اهل سنت در اين برهه از زمان، که موجب برهم خوردن وحدت ميان مسلمين شود را حرکتي حساب شده از سوي دولت هاي استکباري دانسته و به شدت محکوم مي کنيم و از دستگاه ديپلماسي ايران مي خواهيم با تمامي ابزارهاي موجود با چنين اقداماتي به شدت و با قاطعيت برخورد نمايد.

به اميد روزي كه با ظهور آخرين منادي حق و حقيقت نماز وحدت‌آفرين در سرزمين مقدس حجاز اقامه شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html